28 ian. 2010

Sorrow.


In timp ce citesti mai jos,da`i play...

Singura piesa care reuseste sa ma calmeze,sa ma trimita intr`o stare de liniste si camp verde cu flori si soare puternic,cu adieri line de vant.
Dar,inainte aveam cu totu` alta perspectiva asupra ei,adica... ma visam pe pieptu` lui,amandoi goi,cu o patura pufoasa..
Afara ninge marunt,bate un vant rece,lumini colorate peste tot... e 20 decembrie.Iar noi doi,stam la caldura,cu o sticla de vin pe jumatate langa noi,o tigare uitata in scrumiera...dar nimic numai conteaza in momentu` ala,sunt doar eu cu el si patura pufoasa.Mirosu` pielii lui ma facea sa ma simt mica,fara nici un fel de putere,speciala,iubita...
Se uita in ochii mei,zambim...si disparem.
Nu exista...

3 comentarii:

Alexandra F. spunea...

Stii, poate e o simpla problema de'a mea. Faptul ca suntem nascute in aceeasi zi ne pune sub aceeasi raza de soare? Adica, melodia aceasta...aceleasi ganduri le am si eu fata de ea. O ador...

Alejandra Reyes spunea...

la mine a fost realitate :(

Alexandra F. spunea...

Ma refeream strict la melodie.