4 apr. 2011

Ce fel de relatie ai?

1. Relatie sigura si de durata:
 - te ia peste tot cu el
 - te baga in anturajul lui si cand te prezinta o face cu fraze de genul "Ea este iubita mea, X'uleasca"
 - orice face, o face folosind verbele la plural. (mergem, facem, venim - referindu-se desigur, la voi 2)
 - te cheama la el si cand parintii lui sunt acasa.
 - iti cumpara diferite nimicuri (tigari, un kebap, o bere/suc)
 - raspunde oricui si oricand la telefon, si cand o face precizeaza ca "e cu iubita".
 - te tine de mana oricand si oriunde, si cand o face, ai impresia ca spune "EA E IUBITA MEA SI DOAR A MEA"
 - te implica in planurile lui de viitor, gen: "mergem la mare" , "mergem acolo si acolo" , "mergem la munte".
 - cand te saruta pe frunte, sau iti saruta mana.
 - cand sunteti intr-un anume local, te tine de dupa umar, sau de mana, sau orice ca sa arate ca tu esti a lui.

Daca ai bifat minim 3 din caracteristicile de mai sus, poti sta linistita... e mai mult decat ok, dar daca bifezi mai mult de 3 caracteristici de mai jos...fugi.

2. Relatie doar cand sunteti voi 2.
 - nu te cheama niciodata cu el pe unde merge, si cand te cheama, stati la distanta, si vorbiti ca intre amici.
 - te saruta doar cand e sigur ca nu il vede nimeni care i-ar putea compromite starea lui de burlac.
 - te duci la el doar noaptea, si dimineata trebuie sa fugi sa nu te vada parintii lui.
 - cand vorbeste la telefon niciodata nu precieaza ca e cu tine.
 - primeste mesaje dubioase de la tot felul de fete. ( e clar ca nu a spus nimanui ca are relatie si ca vrea sa isi pastreze orizontul larg cu femei)
 - iti spune ca tocmai a iesit dintr-o relatie si inca nu se poate implica total (eh nu, ar putea daca ar vrea...dar probabil nu cu tine)
 - nu te tine de mana niciodata.
 - il suni si nu iti raspunde, apoi te suna dupa cateva minute(sau ore) si spune ca nu a auzit telefonul (defapt era cu vreuna, si i-a spus aleia ca il suna un prieten si trebuie sa iese sa vorbeasca la telefon)
 

2 comentarii:

Anonim spunea...

interesant :)
si tu de unde le stii?:)

Alejandra Reyes spunea...

Lavi, eu le stiu pt ca le-am avut pe ambele :) si am ajuns sa pot face diferenta imediat, si am ajuns sa cunosc viitorul relatiei mele cu un anume el din primele 2 zile :) ia aminte ce am scris, si tine cont... ca nu vorbesc prostii!