19 aug. 2011

Ganduri in luna lui gustar .


Ora 18:23, vineri. Masina, mana in berea stanga, mana dreapta pe geam, incercand sa prind aerul. Aerosmith - Crazy pe repeat. Nu ma gandesc la nimic, in afara de mine. Incercand sa prind aerul am realizat ca la fel e si cu iubirea unei anumite persoane, cu cat incerci sa o prinzi mai repede si mai strans, cu atat iti aluneca printre degete mai repede. Asta a fost primul meu gand cand faceam lucrul asta. In dreapta mea e soarele care se duce la culcare asa incet, vazand asta mi-a trecut alt gand prin cap...apusul care il vad eu,il vede toata lumea, inclusiv EL.
Ma gandeam astazi, asa pe drum, molesita cum eram... ca inainte sa fie iubitul meu, il visam in fiecare seara, apoi cat timp a fost iubitul meu nu l-am visat deloc, iar in cele din urma, dupa ce nu a mai fost iubitul meu, am inceput din nou sa il visez. De ce? ... Pentru ca imi traiam visul. Inchei, ma duc la o bere, ma duc sa zambesc fals cum o fac de ceva timp, si sa ma prefac ca am parte de distractie. Da stiu, i'm a fag. Nu e nevoie sa citeasca nimeni, postul de azi e pentru mine, sa il citesc peste ceva vreme si sa rad.

3 comentarii:

Anonim spunea...

fericirea e un sentimet de secunda dar dezamagirile sunt pe termen lung, asa ca do your best si ingheata timpul in fiecare secunda de fericire si accelereaza fiecare dezamagire

Alejandra Reyes spunea...

bine spus, asta inca nu am mai auzit-o.

Alexandra F. spunea...

Cam asta e si cu vanatorii de drama. Cam asa sunt eu, incapabila sa accept ca as putea avea mai mult de 5 zile de fericire.