20 nov. 2008

Viatza alaturi de un idiot.

Da stiu,exista si o piesa de teatru cu titlu` asemanator,doar ca in cazul meu(si pun pariu ca nu sunt singura) e pura realitate,trist totusi ca exista asemenea specimene masculine.

So...

Sincer va zic ma consider o tipa destul de modesta,cizelata si isteatza,eram obisnuita ca baietii sa fie cum vreau eu..nicidecum nu m`am gandit ca o sa dau peste un idiot de care o sa scriu in cateva momente.Morala acestui post o scriu la sfarsit.Aaaaa,inca ceva...post strict pentru don`shoare!

Asadar,am avut (ne)norocu` sa dau peste un anume specimen(cu care mi`am pierdut 2 luni din viata) care se considera perfect,superb,tot ce tinea de el era la superlativ (asta din parerea lui proprie despre persoana lui) el era cel mai tare,cel mai frumos...avea cel mai perfect corp si alte aberatii de genu`,pe care eu sincer,cand auzeam ce debiteaza ma scapau 'cacarile' de ras(la propriu :)) pentru ca era extrem de banal,nu avea nici o caracteristica de care sa zic "wow! super tare" ... In schimb,eu,persoana inferioara lui(asta era parerea lui) si tot odata iubita lui,eram penibila,urata chiar pe langa ce 'pizde' o mai avut el,corp nasol...ce mai! Eram un dezastru total in fatza lui! Cu toate ca prietenele mele,TOATE,nu`l considera nici macar "dragut" :)) Urasc baietii de teapa lui,defapt.. urasc baietii ca el,care au o parere extrem de buna despre ei,care cred ca pot avea orice fata.. sfat: buy a mirror,a good one guyz! Asa ca,fetelor.. daca dati de asa ceva,fugiti! schimbati`va numarul de telefon,mutati`va din oras! orice!!! dar nu lasati ca un "pularau" ca el .. sa va schimbe sau mai rau,sa va demoralizeze,fiecare sunteti frumoase in felu` vostru..iar voi baieti,daca intradevar aratati bine..lasati fetele sa decida cum sunteti si sa va laude,iar daca nu aratati bine(precum in cazu` specimenului 'superb' si 'perfect' de mai sus.. BUY A MIRROR DUDE!

Niciun comentariu: