21 nov. 2008

good to know,about pitzipongship.

Hmmm,nu va fi deloc usor cu baietii,defapt cu gusturile lor in materie de femei.. asa ca,o sa incerc sa scriu cate ceva despre fiekre specie.Let`s begin:

1. pitzipoanca curva (cea mai cautata)

- criterii de recunoastere : unghii false enorm de lungi (mi`e mila de ele cand vine vorba de stersu` cu hartie igienica),extensii de par(predominant blond),haine cu o multime de culori,extravagante,cu decolteu pana la buric daca se poate,tocuri de 29 de cm,o sa le vedeti in turme de cate 4,5.. facundu`si poze pe langa diferite firme din mall`uri,in special Da cu Grebla,boticuri incordate la maxim,o tona de lip`gloss roz + tencuiala pe fatza pe care orice zidar ar fi invidios.

- daca optezi pt asemenea specimen trebuie sa ai cel putin un Audi tt,sa ai atati bani incat sa te stergi la fund cu ei sa i suporti fazele de genu` "iubitu,am vazut niste cizme superbe! doar 850 d lei :-s" .. si stai linstit,chiar daca ai tot ce am zis mai sus.. nu o sa fie exclusi tipii aia cu kre o sa iasa pe langa tine si o sa iti zica ca sunt niste prieteni vechi daca cumva afli :)) Succes!

Buuuuuun! urmatoarea categorie:

2.Pitzipoanca ieftina

- criterii de recunoastere : haine relativ kitchoase,o multime de poze pe hai cinci in diferite posturi : capra,intinsa pe jos,in lenjerie intima,pe masa,sub masa... iar descrierile la poze fiind "eu si doar eu:X:X:X","sexxy nu????? :*:*:*", "poOooOoOoOp la toti baietii dulcici" .. etc! ... specia ei e foarte extinsa,o agatsi usor intr`o carciuma... pardon,club..cu o replica de genu` "pisi,mi`am pierdut numarul de telefon,nu mi`l dai pe al tau?" .. agatzarea e completa! Ba mai mult,daca arati putin bine si ai vrajeala multa..trust me,n`o sa ezite sa zica "nu" daca o inviti la tine...numai ca ai grija,s`ar putea sa fie putin bolnava (if u know what i mean) .. si prin urmare,un suc,o replica expirata si e a ta!

...cam atat pe ziua de azi,in episodul urmator : Pitzipoanca fanchista(minimalista) si pitzipoanca fara buletin.

Un comentariu:

Anonim spunea...

So what`s your point ? pana la 24-25 de ani aia e ce dorim ... daca e vreunu care zice ca nu ala este direct gay ... si fetele care o sa sara cu gura vai nush ce "anonim asta e un mare curvar " va rog sa ma iertati ... asa este natura noastra ... va cautam pe voi dupa 24 ... sa fiti iubite