27 nov. 2008

Vremuri...


Acum cateva minute ma uitam pe geam... si sincer am o priveliste de`a dreptu` superba fata de ce vad altii cand se uita pe geam : masini multe,blocuri si iar blocuri,fum de la ce sti ce fabrica si oameni grabiti.. eu in schimb vad o catedrala (?!) gigantica...dealuri in stanga,dealuri in dreapta si ceru` in toata splendoarea lui! bine hai sa nu mint,si cateva blocuri.Dar cand m`am uitat acum am avut sentimentu` ala de deja`vu..beculete colorate,cativa fulgi si multe lumini palpaind.Ce crezi? A venit (again) iarna! cel mai friguros dar si cel mai frumos si colorat anotimp dealtfel.Dintr`o data ma cuprinde un sentiment d`ala melancolic...parca simteam mirosu` de portocala si de brad proaspat taiat,cu mama in bucatarie facand tot felu` de bunatati si tata imbracandu`se in Mos Craciun nestiind cum sa`l imite mai bine pe 'the real one' . Ma intristez insa brusc.Am crescut! adio cadouri cu papusi barbie-sirena,jocuri pe tv si extraordinar de multe dulciuri.Nu zic,si acum primesc cadouri dar parca mi`e mai dor de vremurile alea cand zburdam prin casa cand cadea prima ninsoare,cand ma intristam ca nu aveam bradu` ca in filmele americane sau cand mergeam cu prietenele mele cu colinda si eram fericite ca aveam si noi ceva banuti doar ai nostri.Acum insa a venit si timpu` meu sa cumpar cadouri,sa dau bani la colindatori,sa ciocnesc un pahar de sampanie cu prietenii mei si sa nu mai vreau sa`mi petrec sarbatorile cu parintii mei,ca deeeeeeehhhh .. :) Raman uimita cat de repede trece timpu` .. si noi odata cu el.

Niciun comentariu: