26 aug. 2009

Cresc,ma maturizez.. nu vreau.

Stateam ieri si povesteam cu pizda cu care`mi impart cafelele si tigarile si o venit vorba de chestia asta cu maturizatu` ..in pula mea sunt ingrozita.Am avut si o discutie cu mama acu` 2 zile:
Io: mama vreau sa ma angajez,vreau sa am banii mei sa nu va mai fut pe voi la cap.
Ea: .....esti sigura?
Io: absolut.
Da ma,am 19 ani.. sa`mi fut una si inainte cand aveam 15,16 ani si auzeam de persoane care au 19 ma gandeam "ce batrannnnnn/a" . O laie,si acum la 19 ani fac tampeniile care le faceam atunci...refuz sa cresc,sa ma maturizez.. si o fac involuntar din cate am realizat cand am zis faza aia cu angajatu`. Mi dor sa ies afara sa ma joc,sa ma strige fetele la geam ca deh` nu aveam celulare sa ne dam bip`uri,sa le aud cum o roaga pe mama "mai lasati`o putin va roggggg" .. sa ma joc castel si kkturi d`astea..refuz sa cred ca in mai putin de un an o sa schimb prefixu`.Sincer,mi`e dor si sa ma pedepseasca mama,sa ma certe,sa nu ma lase afara ca e tarziu. Imi zicea cineva cand eram mica si ma boiam pe fata cu tot felu` de culori si d`astea sa incetez ca o sa`mi fie dor pe urma de fata mea de copil. Incep sa ma gandesc la viitor,la cariera,la un iubit stabil.. nu e bine! Vreau sa ma rosesc ca sfecla cand un baiat vorbeste cu mine,vreau sa`l sun si sa inchid cand raspunde pt ca mi`e rusine sa zic ceva,vreau sa ma imbrac in sandale si sosete cu dantela pe margine,vreau sa joc 'seincal' fara ca cineva sa zica "uite si la capra aia",vreau sa ma dau pe leagan fara sa iau amenda pt ca sunt prea mare...vreau sa am 10 ani!

5 comentarii:

Alexandra F. spunea...

Uf...eu de'abea am 15:|...Dar lumea se asteapta sa fim intr'o maturizare continua. Si nu prea pot...Eu nu pot multe lucruri..sau nu vreau.

Alejandra Reyes spunea...

fi copil..bucurate cat poti de viata ta de acum,bucurate chiar si cand te cearta mama ta.. pt ca la 19 ani o sa`ti zica doar "ai grija ce faci" si o sa`ti fie oarecum dor de varsta care o ai acum. crede`ma pe cuvant!

Alexandra F. spunea...

Ce chestie..tocmai m'am certat cu mama! Subiectul banal : "La ce ora vii in casa?" Mda...in orice caz. Incep anii mei de liceu si am de gand sa profit.
Thx for the advice =X....

Oricum unele lucruri stiu ca vor ramane neschimbate, chiar daca am 15 sau 19 ani. Faptul ca dorm cu un urs;))...Asta daca nu il papa cainele meu.

Alexandra F. spunea...

Totusi...De ce simt uneori ca dragii mei parinti nu ma lasa sa'mi traiesc asa zisa copilarie??
Cat despre gradina zoologica care te vegheaza noaptea...avem ceva in comun! Doar ca la mine se va schimba in curand. Cainele meu e imens...:(..Si doarme cu mine...pe mine, ce mai'....nici nu ma lasa sa dorm.:(

Alexandra F. spunea...

Cand mi'am facut blog imi ziceam: "si ce dracu' scriu eu aici? de ce pzm l'am facut?"...
Ce m'as fi facut fara el?
Ms mult:)