26 aug. 2009

Don`t do legal shop... kick u in da nuts!

Ma duc ieri mai exact la un weed shop d`asta cu labareli pufose legale si intru,eu tanara draguta,bruneta,toace,gentuta pe brat intru acolo.
- Buna,as dorii si eu Crank.
- Aaaaaaa....poftim?
- Vreau si eu un cui de Crank,vreti sa va desenez?
- Ati mai fumat?
- Hmmmmm... nu.
- Aha...... (ezita don`shoru` sa`mi dea ce i`am cerut)
- Ai de gand sa`mi dai? (deja trecuseram la per tu)
- Pai don`shoara nu stiu.. e tare,il bagi singura sau...?
- Baiete,am 19 ani deci sunt majora,daca decid ca vreau sa ma omor singura bagand singura un cui atunci e decizia mea.
- Ok..... poftim,30 lei. Dar vezi la jumatate sa`l stingi ca iti sparge creierii. (banuiesc ca a zis la figurat)
- Bun,mersi frumos o zi faina.
Bai nene si ies eu din shop mandra toata cu un cui in posetuta mea alba cu buline rosii,ma duc la pizdele mele sa le arat minunatia.Pizdele mele sunt 3,deci era ok 4 inse pe un cui.Ne apucam.. dau eu foc pt ca deh "ma pricep" si incepem...si incepem...si fumam...si fumam. Bun,am terminat.
Io: - tu simti ceva?
Ea: - mi rau tare.
Io: - si mie.. pizdelor voi simtiti ceva? (Catre celalalte doua)
Ele: no answer.
Io: Bag pula mi rau vomit pa.
Bine ca mai era din poveste,dar ideea si sfatul meu este .. nu faceti greseala sa cumparati dintr`un legal shop iarba. Mai bine cumparati`va chips si suc si tigari si uitati`va la un film. Pe cuvant!!

2 comentarii:

Kubic spunea...

buna aLx..eu is din tg mures.Si la noi in oras s-a deschis recent un "weed-shop",Spice Shop mai exact..am incercat foarte multe 'tigari' cum ar fi:tropical,extream,skunk,smoke +,white widow,spice,spice+,smoke+ si un ultimul rand crank'u.Si noi 4 am fumat un cui de crank si era absolut tare..ma refer la efecte si stare...efecte faine..pot sa zic eu..adik cel putin mie mia placut la inceput..efectul de auz,intelegei ce zicea nenea de la 10 metrii perfect,efectul de privire.cand toata lumea se uita la tine cand de fapt ei se comportau normal..cam dupa o juma de ora dupa fumat..adik cel putin dupa ora normala...mie la crank o ora(in lumea reala) este echivalenta cu 3-4 ore de cranck..deci nu simti timpul..ai presimtirea ca te uiti la ceas din 15 in 15 minute si defapt numai cate un minut trecea..in fine...cam dupa o ora mi s-a facut rau..defapt foarte rau...am vomitat..stateam pe banca cu capu'n-intre picioare,simteam cum imi iasa inima din piept si+ inca niste tripuri paranoice...cam dupa 1 ora mia trecut efectul si ma simteam normal...dupa ce mi-am revenit mi-am jurat ca imi scot din dictionar cuvantul "crank" si uit total de el.ok..trec 2 saptamani..se apropie ziua mea..chef..tot..tovarasi..jointuri..si iam explicat la un prieten..care cred ca e zeul ierburilor..si la propriu si la figurat:)) ce am patit eu de la asanumitul "crank"..dupa care el razand..mai omule..tu ejti prost?4 ati fumat un cui?..si mia zis ca defapt la un coi iti tre 8 persoane in total..cate 2 fumuri pe persoana..si atunci e super efectul..ok...am pus bani...neam dus la spice shop..neam luat..neam strans 8 persoane si dai bataie..fum dupa fum..si pot sa zic ca am avut parte de un trip frumos..efecte super faine si chef belea..deci indicat e sa fumezi in 8:)...asta era cauza de la care ni sa facut rau:)..apropo iti recomand black out weed:)..aduce cam aproapte de hasis..e super tare:)..si in rest..e super bun blogu..imi place personalitate ta..(nu ma intelege gresit)..si super haioase subiectele:) bafta in continuare.
Qbik*

CRUMB SNATCHA spunea...

"Don`t do legal shop... " ... mai bine nu ... decat plante stropite mai bine un verde bun cu un miros de ... pppfffeewwwww :-@