24 aug. 2009

Nu am chef aziiiiiiiiiiiii

Îmi e lene. Am dormit prost, m-am trezit prost, înfofolită în două cearceafuri şi o pilotă. Abia am reuşit să ies din încâlceala pe care de altfel am făcut-o singură. Din start m-am dat jos din pat nervoasă. Tropăind, m-am dus în bucătărie. M-am uitat urât la cafetieră (de parcă ar fi vina ei) şi mi s-au pus nervii pe bigudiuri când am văzut că e rece. De ce nu e caldă? Şi n-am nici lapte. End of the world!

Sunt isterică. Am intrat pe messenger şi au tăbărât toţi pe mine ca şoarecii la caşcaval. Fiecare voia ceva. Andra vrea un cercel şi o fustă neagră sau roşie. People, aţi luat-o razna?? A, ok, party cu piraţi, m-am prins. Au venit în acelaşi timp. În acelaşi timp cu prietenele care mă întrebau pe rând ce facem azi,maine .. in weekend de parca eu as fii mamica şi, mai rău de atât,daca am sa le dau aia aia si aia. Vreau o cafea caldă! Sunt isterică!

Bine că am ţigări. Sunt o şerpoaică.

Telefon inchis. Offline.

Uuuu, încep să mă simt mai bine.

Niciun comentariu: