24 sept. 2010

Puterea pumnului

Se spune ca forta nu e solutie, decat in cazuri extreme desigur, atunci cand nu vrei sa intorci si celalalt obraz. Lasand ideea de forta bruta aplicata asupra unui semen, am ajuns la concluzia ca un pumn are uneori un efect benefic. As vrea sa pot sa explic de ce ajuta pumnul, dar nu am o explicatie logica ci doar exemple.

Calculatorul meu scoate sunete ciudate atunci cand il deschid. Nu ma pricep foarte bine la arhitectura calculatorului, nu stau sa caut prin circuite, asa ca actionez brutal si imi lovesc prietenul electronic. Poate de frica, poate de scarba tace saracul si “toarce” in liniste. Concluzia: un pumn ajuta!

Aruncata in plictiseala mi-am pus aseara castile in urechi. Surpriza! Castile mele super expensive LG ma dezamagesc pentru prima data. Initial am zis ca urechea mea stanga s-a blegit, caci sunetele patrundeau cu greu la timpan asa ca am schimbat castile. Insa nici urechea drapta nu s-a dovedit mai receptiva asa ca mi-am dat seama ca nu eu eram problema. una din casti se auzea ca si cum ar fi fost aruncata intr-un butoi. Am tras de fir inutil, am inchis telefonu', l-am redeschis. In pana de alte idei le-am dat castilor un bobarnac de toata frumusetea. Surpriza, si-au revenit! Concluzie: Forta bruta este uneori buna!

Efectele mai putin benefice ale fortei vor iesi probabil in curand la iveala….dar deocamdata recurg la astfel de solutii…ce sa fac, daca merge ma bucur de asta!

Niciun comentariu: