28 sept. 2010

Revedere.

E ora 6.28, asta seara m-am revazut cu cel mai special om de sex masculin care l-am intalnit in viata mea, persoana de la postul de mai jos, intitulata "Un fel de pagina de jurnal".

Ora 23:59
Ma suna.
"- Noi am ajuns, suntem pe langa hotelul Ibis, cum ajungem sa te luam?"

Nu am asteptat sa termine propozitia, ca am zburat pana la el. M-am dat jos din taxi si am sarit in bratele lui, moment in care mi-a fugit pamantul de sub picioare.
"...te-am vazut plecand,plecand poate pentru totdeauna." , nu, nu pentru totdeauna spre fericirea mea, ci pana asta seara, cand pentru moment am uitat de toate problemele, asa cum faceam cand ne intalneam atunci, si cand ma tineai in brate in patul ala mare al tau. Te-ai schimbat putin, ai slabit, dar zambetu' si privirea tot nu ti-ai schimbat-o. Imi venea sa iti zic din nou TOTUL, ce s-a intamplat de cand nu ne-am mai vazut, adica din aprilie, cum de la tine nu am mai avut pe nimeni langa care sa ma simt asa cum ma faci doar tu sa ma simt, doar cand te uiti la mine cu spranceana ridicata.
M-am simtit ciudat cand am observat ca fiorii inca mi provoaca, inseamna ceva ?
Nu stiu. Tot ce stiu e ca ma pun imediat sa dorm, iar la amiaz astept sa ma sune sa iesim in oras.
Bine ai revenit in gandurile mele!

7 comentarii:

silvia spunea...

>:D< Ma bucur pentru tine :* Cunosc sentimentul asta al revederii, noi ne-am intalnit la inceputul lui septembrie, anul asta, dupa ce ne-am vazut ultima data anul trecut, in iulie:) Bucura-te de el cat poti de mult:*

Alejandra Reyes spunea...

he's gone again, de pe la ora 12 dupa masa azi.

Anca spunea...

Imi place foarte mult stilul pe care il abordezi,si te citesc de ceva timp.Cat despre postare,orice revedere iti provoaca fiori,e sentimentu ala ca il privesti din nou in ochi,ii observi zambetul si toate cele..sentiment superb

Alejandra Reyes spunea...

Multumesc frumos Anca. Si cat despre tipul din postare, niciodata nu am fost oficial iubiti, a fost asa.. nici nu stiu cum sa ii spun sincer. E un om special, e visu' oricarei fete, atat la fizic cat si la caracter :)e genu' de baiat langa care stai goala in pat, si nu se atinge de tine daca nu e momentu' potrivit.He's .. dreamy.

AbadBoy spunea...

esti tare pi2do
da-mi un add la yulyanraul sa ne scriem :)
specifica ca esti aLx :P

We need happiness. No matter what or how much that costs. spunea...

I had(and have) the same feeling, the same "relationship" sa zic asa pt ca nu era nici relatie, e ceva mai presus sa zic asa. nu-ti păsa daca erati officially lovers sau ce credea lumea pentru ca era mai presus de asta... nu?
I think I know what are u talking about.
Nu mai bine nu-l vedeai?? eu asa simt cand il vad dupa o perioada lunga de timp.
Ca tot ce am incercat eu in lunile alea in care nu l-am vazut, a revenit odata cu el... Macar daca era totul ca mai demult...nu?

Alejandra Reyes spunea...

Niciodata nu a fost o relatie intre mine si el, am fost mai mult prieteni, e singuru' mascul pe care o sa-l respect pana mor, si ca sa intelegi mai bine, citeste postu' "un fel de pagina de jurnal"..