14 feb. 2011

Hâc, auzi...tu...tu...te transformi in lup?

Dupa doua evenimente cam nasoale petrecute in nici 72 de ore, m-am decis sa ies si sa socializez alaturi de ma' girl S. M-am aranjat, m-am cocotat pe tocuri, mi-am gletuit botul cu gloss si am purces la socializare. In localul tinta, era karaoke night, perfect pt mine de altfel. Ne-am pus la masa, cu berea in fata, tigarea intre degete, am inceput sa caut o posibila victima ( am iesit cu gandul ca vreau sa agat ceva ). Localul unde eram nu era tocmai pe genul meu, dar totusi am zis ca poate poate. Am renuntat la idee, mi-am inscris piesele pe foaia de karaoke, si baga-i. Am inceput cu "i love rock'n roll", moment in care toti masculii fluierau si faceau background voices cand in piesa era partea cu "he was with me ...YEAHH MEE", m-am distrat de minune vazand ca nu sunt atat de nasoala precum imi facusem eu impresia din cauza la masculu' nr. 2 care a facut posibil unul dintre evenimentele nasoale din acele 72 de ore. Ok, beau o bere, beau doua... deja ma simteam tot mai bine. Observ dintr-o data ca la masa din spatele meu una bucata mascul feroce arata cam prea bine (pt fete, semana cu Jacob din Twilight), nu ma puteam abtine sa nu ma uit, ma' girl S. era ceva de genu' "Termina, nu merita, il cunosc pe tip"... i don't care! Dupa a 3-a bere (in localul cu pricina sa bei bere e totally cool even if u're a girl), ii zic la tip "Tu semeni cu Jacob din Twilight...sa nu imi zici ca si tu te transformi in lup" ... ok, berile deja pluteau prin mine rau de tot, aberam maxim. Am schimbat cateva vorbe cu Jacob al meu, dupa care s-a facut 5 dimineata si a trebuit sa plece, in ciuda faptului ca am aberat tot ce am vorbit cu el, mi-a cerut numarul, probabil s-a gandit el mai profund cum ca as fii interesanta daca nu as avea alcool la bord. I-am scris numarul la baiat, si aici vine problema. Ce numar i-am scris? In nici un caz al meu, pentru ca deja au trecut 2 zile si nu a sunat.Si uite asa, am pierdut o posibila partida buna ( nu ma refer la sex(in totalitate) ) din cauza ca eu m-am gandit ca e o idee buna sa beau, peste masura. I'm such a fag!

Concluzia? Fara alcool cand iesiti la agatat!

3 comentarii:

Iulia A spunea...

deci gata cu planurile de nunta?:)) :*

Anonim spunea...

ti-am zis ca nu merita individul...
aand, you know you're girl, S. is kinda right :D

Tlaloc spunea...

:))
Poate nu era tot numarul.