4 mai 2009

ce s`a mai intamplat pana acum?...MULTE!









Nu am mai scris de mult,si ma gandeam ca e timpul pentru ca s`au schimbat multe de cand am postat ultima oara...well,sa incepem cu prezentu` ca asta e important la urma urmei.. am pierdut prieteni (metaforic vorbind am pierdut),am castigat altii,am realizat ca si cel de langa tine,cu care imparti ultima felie de paine ti`o poate trage urat de tot.. nu aveti incredere in oameni! sunt cele mai parsive "animale".. nu mai aveti incredere in specia asta! singura persoana de incredere sunteti voi insiva...oamenii sunt rai,si ca sa iasa ei in evidenta o sa faca orice sa va bage pe voi in umbra.Luati`ma pe mine exemplu,prietena mea cea mai buna timp de 4 ani ma lasat masca cu ce a putut sa faca.Tu,ca persoana simpla.. ai un prieten cel mai bun,imparti ultima felie de paine cu ea/el,ai face orice sa fie el/ea fericita.. si dupa 4 ani sa inceapa sa fie invidioasa/invidios pe tine pentru ca in sfarsit esti fericit/fericita...cum poti numii un om care face asa ceva? Invidios,parsiv,egoist.In momentul de fata,pot zice ca sunt implinita atat pe plan sentimenal cat si pe plan profesional.Am o gramada de prieteni si le multumesc pentru tot! Da..voi astia cu care vorbesc zilnic si care ma faceti sa zambesc si sunteti alaturi de mine cum puteti.Am ajuns sa fiu fericita din nou mai ales datorita LUI,ma scos din vesnica melancolie si tristete si m`a facut din nou sa zic "te iubesc",si pentru asta o sa`l respect si o sa`i multumesc toata viata.Da iubitule,de tine e vorba... esti singuru` meu motiv pentru care ma trezesc dimineata cu zambetu` pe buze pentru ca stiu ca cineva ma asteapta si se gandeste la mine.Ai reusit ce multi s`or chinuit sa faca de 2 ani incoace.Spun asta ca sa vada toata lumea.. N`O SA TE DEZAMAGESC. O sa te iubesc,si o sa fac tot posibilu` sa fi fericit langa mine.Iar voi,prietenii mei... va multumesc pentru tot,pentru fapul ca m`ati sustinut in cele mai grele momente.Teo,Lush,Adela,Andra,Sascha,Alina,Anto,Raluca ... voi sunteti o parte din mine si mi`as da 10 ani din viata pentru ca sa stiu ca voua va e bine si ca sunteti fericite.Datorita voua sunt cine sunt si am reusit sa trec peste toate. Iar tu Andrei,niciodata sa nu te indoiesti de mine pentru ca te iubesc si o sa fac tot posibilul sa nu regreti ca m`ai ales.

2 comentarii:

LuSh spunea...

finuta mea >:D< de abea astept sa te vad... 8-> esti nebuna si cretina si idioata si handicapata dar te ador :*:*:*:*:*

LuSh spunea...

teo in fata lui lush mereu si pentru totdeauna