5 mai 2009

Huooo!

Urasc grasele. Nu alea care au probleme de sanatate (glanda gen), nu alea care au sunci pe burtă sau alea care au curu’ un pic mai mare. Nici alea ce au trecut de 45 de ani si pentru care e greu sa slabească fara sa-si afecteze sanatatea. Nu tati, grasele alea nesimtite care baga-n ele la orice oră, orice se poate mesteca, fara pic de remuscari. Grasele alea care depind de voința lor, nu de vreo boala sau alt soi de problema. Alea care au 120 de chile la 30 de ani.

E urat, e dificil, e nasol, e inestetic, e nesimtire curată. E boală. Mie imi inspira boala. Cand vad o grasa parca vad un cos de gunoi. Mai că-mi vine sa arunc si io ceva-n el. Femeia aia n-are altceva mai bun de facut decat sa manance si sa NU se ingrijeasca. Nu care cumva sa se ingrijeasca, sa se spele, sa-si ia mustata. Nu. Ca-l supara pe Dumnezeu.

Intru ieri in lift,si cand dau sa intru ies doua marmote gigante, identice. Mama si fiica, m-am prins repede, ca erau la fel. Mustata ca pădurea Neagra, la amandoua. Mustata ca mustata, da’ io nu stiu cum au încaput in lift impreuna. Ar fi trebuit sa coboare separat, pana mea, daca se defectează liftu’ io cum mai urc? Ca-i mult de urcat, nu de alta. Pfoa, si stam la acelasi etaj, am aflat ulerior. Mi-am îmaginat cum o sa-si facă la mic dejun carnați, la pranz friptureanu’ și seara ceva mai light, gen cartofi prajiti. Mda, în urma ieșirii lor din lift au lăsat o aromă de Sanel Nambar Canal.

Urasc grasele. Oare grasele se fut? Cine le fute? Io n-as fute așa ceva. Ma gandesc ca vaginu’i larg, ca ele asa. Iti dai seama ca dai în gol? In cazul asta, de ce n-ai fute un aluat de coca? P’ala îl mulezi cum vrei tu. Nici grasele care stau la acelasi etaj cu mine nu sunt futute. Stau singure, ele doua și cu mustatile lor. Mi se pare corect.

Grasele ocupă spatiul public. În mijloacele de transport în comun. Cel mai nasol e în avion. Dacă nimerești langa o grasa, ai cacat-o original. Tre’ sa te chinui să te faci mic mic. O sa te simti sufocat si la un moment dat oricum o să te atingă, ca n-are cum altfel. De asta-i nasol, ca-n avion stai cateva ore, spre deosebire de tramvai sau troleu. Ma rog, in Sibiu orice-i posibil. Cel mai tare trebuie sa va feriti de grase în club sau discotecă. Au tocuri! Va dati seama ce înseamna asta? Apoi, trebuie sa evitati pe cat posibil sa le luați în masina personala. Va strica amortizoarele. Masina se înclina într-o parte și merge aproape cu totul pe burtă, datorita grasei. Foarte posibil sa vi se sparga baia de ulei. La drum lung, grasa va acuza greturi si dureri de cap. O sa-i vină în mod sigur să vomite. De la atatea opriri pentru căcuță și vomitat n-o sa ajungi la un service în timp util si-o sa ti se caleze motorul. Cin’ te-a pus fratica sa iei grase-n masina? Așa-ți tre’be.

Multe grase mi-au invadat teritoriul de-a lungul timpului. Pentru ele am scris postul asta. Nu v-am uitat, animalelor! Ma scuzați daca-i o oarecare incoerenta în text, din când în când m-am oprit să mai iau o linguriță de Nutella.

4 comentarii:

Mondenul spunea...

de la nutella o sa ajungi si tu grasa !

Alejandra Reyes spunea...

eii ce crezi? faza cu nutella era ironica mami ;;)

alexM spunea...

http://www.picinel.ro/wp-content/uploads/2009/05/bruneta-buna.jpg :>

Anonim spunea...

Nuuu maiii pottt de rass!!!
Fac recurs!