5 mai 2009

Deh,ca asa sunt romanii...

Mi-am zis să nu mai comentez la adresa semenilor noștri cu țărână sub unghii, că nu-i frumos, e și ei oameni. De fapt, mă doare-n cur de ei și țărâna care se scurge pe sub es classe-ul lor, îmi pasă mai degrabă de nervii mei. N-aș vrea să mai fac stretching sau aerobic cu ei, zic.

Totuși, n-ai cum să treci cu vederea anumite aspecte. M-am jucat zilele astea cu o rochie de epocă, un aparat foto și un manechinuit aka one of my girlfriends. În public, c-așa a avut artistu’ din mine chef. Era clar că se-ntâmplă o ședință foto, chit că eram printre mașini, pe stradă , una îmbrăcată suspect pentru era noastră și alta târându-se pe jos cu aparatu’ în mână. Era și mai clar că o să se uite toți ca la circ și-o să râdă ca retardații mintal. Avantajul nostru a fost, biensur, faptul că noi n-avem țărână sub unghii și nu ne-a păsat. Dar ne-am scârbit. Cum să nu te scârbești când observi că toți care fac remarci care mai de care mai genitale, sunt tocmai ăia de vor să pară extraordinar de cizelați prin mașina pe care o conduc? Exemple:

păsăricăăăăăăăă ce rochie ai trăițear neamu’ -> dubă

am o sapă în portbagaj, nu vrei să ti-o dau? ți-ar sta bine cu ea în mână, țăranco -> Mercedes S Classe geamuri fumurii, șofer cu pula mică (eu deduc multe)

ia uite-le p’alea, hăhăhă -> toată lumea
Cred că o să fac hemoroizi, că mă doare prea des în cur în ultima perioadă.

Observați vă rog că de data asta am scris cât se poate de corect,inclusiv diacritice :)

Niciun comentariu: